زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

اصفهان

دعای اسمسی:

بهترین لحظه ها!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر 1390/11/10 ساعت 10:48 http://pws.blogsky.com

وقتی کسی جواب اس ام اسمو نمی ده ، می گم یا گوشیش کنارش نبوده، یا جایی بوده که نمی تونسته جواب بده، یا شارژ پولی یا باطری نداشته،و هزار و یک یای دیگه . شده یکی دو روز هم صبر کنم!

وقتی گوشیمو چک کردم و فمیدم یه ربع گذشته و ج ندادم، یکی دو ساعت بعد همه چی تموم شد. وقتی کسی این احتمالا نمی یاد سراغش من چیزی ندارم بگم؟ می گم دم همه ی این تأخیرها گرم که باعث می شن من یه آدم رو بشناسم، بفمم صبرش، طاقتش، خواستنش فقط و فقط در حد دو ساعته !

من واقن چی می تونم بگم؟ جنس خواستن آدم ها خلاصه شده به دقیقه و ساعت، به روز و هفته و ماه و سال نمی کشه. تلخه … کافیه روتو برگردونی و هنوز چندی نگذشته که می بینی پشت سرت هیش کی نیست. رفت ! همونی که ادعاش می شد تو هدفشی، انتخابشی .

تعجب هم نمی کنم چون وقتی جمله ی دوستت دارم رو زمانی بشنوی که دلتو تکون نمی ده، این وقایع رو از قبل پیش بینی می کردی.

من مثل دفتر شعری که نخونده بسته می شه …

بسیار زیبا احسنت
چه مفهمومی پشت قلمت بود!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد