زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

خرابتم

آخرین مدل پیام عاشقانه سال۹۰:

در حد اوضاع اقتصادی کشور خرابتم

استخاره

جواب استخاره شما :

حم عسق (اسرار کتاب خداست) این گونه به سوی تو و رسولان پیش از تو خدای مقتدر دانا وحی میکند - آیات 1 و 2 و3 سوره ی شوری - در این کار خدا کمک میکند و در آن خیر و برکت است.

انشاالله خوبست

سر درد

سر درد عجیبی گرفتم دو ساعته برم یه آرام بخش بخورم!

لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم

چنان احساس رخوت میکنم که اگر بزارن هفت شبانه روز می خوابم!

حالا شاید بخندین!

و با این جمله استاد شریعتی ؛ چنان قوتی میگیرم که میتونم هفت شبانه رو بی هیچ استراحتی فعالیت کنم!

زندگی خویش را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت . . .

غمین

غمین مباش که مولای ما علیست!

جزا

مکن که مظلمه خلق را جزایی هست
س.ع.د.ی

از حرفای نومزدی!

حلقه ی در دستت حلقه ی دارم شد!

حرف دل

به خدا من خر نیستـــــــــــــــــم نمیخوام به روت بیارم جونم!

خودت میدونی کی زندگی!

جز تو کی می تونه عزیز من باشه ؟

عجبا

سوهان قم ساخت چین رسید!
حاج چینگ چونگ و پسران

ها؟

بچه: بابا من برای چی بدنیا اومدم ؟
بابا: تو بدنیا اومدی تا زیباییهای این دنیا رو ببینی ، عاشق بشی ، بگی ، بخندی ، محبت کنی ، لذت ببری ،
بچه: بابا؟
بابا: بله
بچه: ببند
بابا:| :

منت نمی کشم

آنقدر قرصهای آرام بخش میخورم تا آرام شوم ، نمیخواهم منتت را بکشم تا آرامم کنی

دیوونه کیه؟ عاقل کیه؟ جونور کامل کیه؟

دیوونه کیه؟ عاقل کیه؟ جونور کامل کیه؟

واسطه نیار، به عزتت خمارم

حوصله هیچ کسی رو ندارم

کفر نمیگم، سوال دارم

یک تریلی محال دارم

تازه داره حالیم میشه چکاره ام

می چرخم و می چرخونم، سیاره ام

تازه دیدم حرف حسابت منم

طلای نابت منم

تازه دیدم که دل دارم، بستمش

راه دیدم، نرفته بود، رفتمش

جوونه نشکفته رو، رستمش

ویروس که بود حالیش نبود، هستمش

جواب زنده بودنم مرگ نبود، جون شما بود؟

مردن من، مردن یک برگ نبود، تورو به خدا بود؟

آن همه افسانه و افسون، ولش؟

این دل پرخون، ولش؟

دلهره گم کردن گدار مارون، ولش؟

تماشای پرنده ها،بالای کارون، ولش؟

خیابونا، سوت زدنا، شپ شپ بارون، ولش؟

دیوونه کیه؟ عاقل کیه؟ جونور کامل کیه؟

گفتی بیا زندگی خیلی زیباست، دویدم

چش فرستادی برام تا ببینم، که دیدم

پرسیدم این آتش بازی تو آسمون، معناش چیه؟

کنار این جوی روون، معناش چیه؟

این همه راز، این همه رمز، این همه سر و اسرار، معماس!

آوردی حیرونم کنی که چی بشه؟ نه والا

مات و پریشونم کنی که چی بشه؟ نه بلا

پریشونت نبودم؟ من، حیرونت نبودم؟

تازه داشتم می فهمیدم که فهم من چقدر کمه

اتم تو دنیای خودش حریف صدتا رستمه

گفتی ببند چشماتو، وقت رفتنه

انجیر می خواد دنیا بیاد، آهن و فسفرش کمه

چشم های من آهن زنجیر شدند

حلقه ای از حلقه زنجیر شدند

عمو زنجیر باف، زنجیر تو بنازم

چشم منو، انجیر تو بنازم

دیوونه کیه؟ عاقل کیه؟ جونور کامل کیه؟


(حسین پناهی)

کار

وای که چقد کار ریخته رو سرم!

مشهدی

نه هنوز معرفتا نمرده!

دعات برام بسه!

غیرت الله

السلام علیک یا غیرت الله

الله و اکبر!

وصل شد حال قیامم ز عمودی به سجود

بی رکوع است نمازم و این تکبیرم

بدنم را به سوی خیمه ی اصغر نبرید!

که خجالت زده زان تشنه لب بی شیرم . . .

چه حالی

وای خدا . . . خوش بحالش چه شبیه!

چه حالی! چه شوری!

چه کرده ایم؟

کاش از ما نپرسند بعد از شهدا چه کرده اید ؟

آخر چه دارد بگوید انبوهی از نقطه چین ها...!

وای خدا

حاج عباس آقا حجکم مقبول