زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم

چنان احساس رخوت میکنم که اگر بزارن هفت شبانه روز می خوابم!

حالا شاید بخندین!

و با این جمله استاد شریعتی ؛ چنان قوتی میگیرم که میتونم هفت شبانه رو بی هیچ استراحتی فعالیت کنم!

زندگی خویش را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت . . .

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام
وبلاگ خوبی داری
دوس دارم بازم بیام
خوشحال میشم اگه به وبلاگم بیای و در مورد ترانه ی جدیدم که نادر مسچی و امیر جاهد خوندنش نظر بدی

شوهرجان 1390/11/30 ساعت 18:13 http://pws.blogsky.com

فک کنم خسته ای...
میخای ذهنت رو ماساژ بدم ؟!!!

وای آره رفیق
انقد نیاز دارم!

فرشته 1390/11/30 ساعت 19:09

ماساژ ذهن؟!

داداش یاد گرفتی به منم یاد بده آخه ذهن طفلکی همیشه خستس!

فرشته 1390/11/30 ساعت 19:11

یادته شبای امتحان؟!

نه!
:دی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد