زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

سلام ؛ صبح بخیر

بعد مدتها یه حس قشنگ اومده به سراغم و از همینجا ؛ از همین اداره ؛ در این صبح بهاری بهتون میگم: 

سلام ؛ صبحتون بخیر

نظرات 6 + ارسال نظر
فرشته 1391/01/20 ساعت 11:57

امیدوارم این حس قشنگ همیشه باهات باشه

این شکلک یعنی فرشته!
تا می بینمش یاد تو می افتم!

شوهرجان 1391/01/20 ساعت 17:13 http://pws.blogsky.com

صبح شادمانیت بخیر

سلام به تو جوان شاداب بشاش خوش صدای بلند بالای چشم سیاه

سلام به تو مرد خوب ! [گل]

سلام به تو که تو نگاهت.............
تو حس دستات...........
صدای قلبت...............
خنده هات..................
و حتی اشکات ...حس میکنم که ...کلا دوست داشتنی هستی

سلام به تو که با هر دلیل از هزاران دلیل خوبت هر نفری رو به سمت خودت میکشونی



خداحافظ
از رو تجربه .............

وای امیر عزیزم مرسی داداش
تو چقد خوبی مرد؟
دمت گرم

فرشته 1391/01/21 ساعت 20:16

وای شوهر جان چه کامنتی گذاشتن........
به خصوص این تیکه ش:
سلام به تو که تو نگاهت......
تو حس دستات........
صدای قلبت!!!!!
خنده هات....
و حتی اشکات....حس میکنم که کلا دوست داشتنی هستی.....

موافقم خیلی........

دوست داشتنی هستی.....

فرشته 1391/01/21 ساعت 20:18

این منم؟!
آخ جون....چه برند خوبی..منم برند دار شدم

تو برند دار بودی نبات

شوهرجان 1391/01/22 ساعت 15:35 http://pws.blogsky.com

سعیدم
با اوج صدایت بخوان نام مرا،
صدای تو خوب است.
صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است که در انتهای صمیمیت دیدار می روید.
تو با صدایت ، بمان در یادم
زندگی ساختنی است، نه گذاردنی...
بمان برای ساختن ، نساز برای ماندن...
که صدایت سازیست ماندنی...
سعید عزیزم، کاش پرده می فهمید تا پنجره باز است فرصت رقصیدن دارد!
کاش می فهمید باد همه فرصت اوست...
و کاش تو می دانستی، آرامش این روزها، مدیون همین انتظاراتیست که دیگر از کسی ندارم...!
داد بزن سعیدآقا، فریاد، بگو من که دنیا را پیچاندهام چه کنم؟ خیالت همیشه اینجاست و نمی پیچد...!!!
تو نیستی...
و من ماندم و خوابهایی معطل...
دلی دست دوم...
غمی دست اول...
دوست مهوارم !
در صدایت چیزیست که نمیدانم چیست!
مثل آرامش بعد از طوفان. مثل ادامه زندگی. مثل پیدا شدن یک لبخند. مثل عطر یاس. مثل بوی نم بعد از باران.
در صدایت چیزیست که نمیدانم چیست!
من به آن محتاجم...
به صداقت کلام و شفافیت صدایت قسم!
کاش "من" دیگری بودم...
می نشستم روبروی خودت، سر و پا گوش می شدم، تا ببینم حرف حسابت صدایت چیست ؟!!!
و ای کاش مرا از بند آویزان کنی! سر و ته !!!
شاید صدایت از سرم بیفتد...!!!
و
حرف آخر:
یادته زیر گنبد کبود، 2 تا رفیق بودن و کلی حسود؟
تقصیر همون حسودا بود که حالا شده یکی بود و یکی نبود...!!!

با تقدیم احترام فراوان

وای آب شدم رفیق اینا همش مال من بودن؟

شوهرجان 1391/01/23 ساعت 18:04 http://pws.blogsky.com

آقاهه چند بار بیام بمونم پشت پست تاریخ گذشته؟ کی می پزی ؟ من خاشخاشی دو زرده میخام!

فقط بخاطر تو و نباتی!
یک موضوع جدید اضافه کردم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد