زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

زندگی در بوته هیچ

تارنگاشت های سعید ایلخانی مهوار

رسید

پیرزن طلاهایش را برای کمک به جبهه داد و از اتاق خارج شد
جوانی صدا زد: حاج خانم رسید طلاهاتون!
پیرزن گفت: من برای دو پسر شهیدم هم رسیدم نگرفتم…

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب 1391/03/19 ساعت 20:57

جای رسید کلید در بهشت رو گرفته

خوشا به سعادتش

فرشته 1391/03/19 ساعت 21:12

عجب...هییییییی..........

شوهرجان 1391/03/20 ساعت 08:34 http://pws.blogsky.com

درود بر تو
محشر بود... صبح شنبه... یه متن محکم و استوار. آفرین.

هم بازی من که بی تو هستم سُک سُک
قایم شدی و دادی شکستم سُک سُک
من چشم گرفتم و تو رفتی جبهه
حالا سر قبر تو نشستم سُک سُک

آیینه از سجود را دفن کنید
هر خاطره ای که بود را دفن کنید
در سنگر خود میان خاک غربت
این شاخه گل کبود را دفن کنید

با جبهه و با تربت پاکش بند است
با حال و هوا و آب و خاکش بند است
آقا دمتان گرم مواظب باشید
این جمجمه تنها به پلاکش بند است

تعریف حکایتت از آخر سخت است
تصویر تو در آینه بی سر سخت است
هم سنگر خوب جبهه ها باور کن
تبریک شهادتت به مادر سخت است

شوهرجان 1391/03/20 ساعت 08:40 http://pws.blogsky.com

او با خدا معامله کرده بود.

«ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم باءن لهم الجنه، یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و یقتلون، وعدا علیه حقا فی التوراه والانجیل و القرآن، و من اوفی بعهده من الله، فاستبشروا ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم » (سوره توبه، آیه 111)

خداوند جان و مال مومنان را به بهای بهشت می خرد. آنان در راه خدا جهاد می کنند،می کشند و کشته می شوند، این وعده قطعی است بر خدا و عهدی است که در قرآن و تورات وانجیل یادکرده و چه کسی وفادارتر از خدا به پیمانش است; پس ای اهل ایمان، در این معامله شمارابشارت بادکه این رستگاری وپیروزی بزرگی است.

در این آیه شریفه، خداوند مردم را به یک تجارت سودمند، با ضمانت کافی، دعوت می کند. و تمام ویژگی ها و خصوصیات یک معامله بازرگانی در آن موجود است. فروشنده،مشتری، کالا و قیمت.

فروشنده: مؤمن
خریدار: خدا
کالا: جان و مال
بها: بهشت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد